Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
#هوش_مصنوعی
🔷بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) با نگاهی به آینده و با توجه به اهمیت روزافزون دانش هوش مصنوعی، با هدف آشنایی و رشد دانشآموزان، فارغالتحصیلان، مربیان و سایرین در این زمینه، اقدام به تاسیس باشگاه هوش مصنوعی نموده است.
🔹اهداف و برنامه های این باشگاه را می توان به چند بخش عمده تقسیم کرد:
1⃣ تخصیص فضای مناسب و تجهیزات به اعضای باشگاه به منظور اجرای تحقیقات و آزمایش های متعدد؛
2⃣ ایجاد ارتباط مناسب میان محققان، دانشجویان و علاقهمندان با متخصصین این عرصه به منظور ارتقاء سطح علمی اعضاء؛
3⃣ برگزاری جلسات دورهای با محورمعرفی و آموزش هوش مصنوعی، برای اعضای باشگاه و سایر علاقهمندان؛
4⃣ برگزاری کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف برای دانش آموزان و دانشجویان، با مربیگری اعضای هسته اصلی باشگاه؛
5⃣ انتشار اطلاعات و اخبار مرتبط با هوش مصنوعی، به منظور ارتقاء سطح دانش و اطلاعات عمومی.
🔹این باشگاه شامل یک هسته اصلی و چندین هسته فرعی میباشد. اعضای هسته اصلی عموما فارغالتحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشتههای مهندسی به ویژه مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی، علوم پایه، مترجمی و ... میباشند. اعضای هستههای فرعی را دانشآموزان، دانشجویان مقطع کارشناسی و سایر علاقهمندان به این رشته، تشکیل میدهند.
🔷بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) از دانش آموزان، دانشجویان، متخصصان، متقاضیان و علاقه مندان عزیز برای عضویت در این باشگاه دعوت بعمل می آورد.
📲 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آیدی تلگرام @AI_Robotic_Club
پیام دهید، یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس AI.Robotic.besadegh@gmail اقدام فرمایید.
🔹اطلاعات بیشتر درمورد هوش مصنوعی را با هشتگ #هوش_مصنوعی در کانال بخوانید:
👇👇👇👇
@besadegh1378
🔷بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) با نگاهی به آینده و با توجه به اهمیت روزافزون دانش هوش مصنوعی، با هدف آشنایی و رشد دانشآموزان، فارغالتحصیلان، مربیان و سایرین در این زمینه، اقدام به تاسیس باشگاه هوش مصنوعی نموده است.
🔹اهداف و برنامه های این باشگاه را می توان به چند بخش عمده تقسیم کرد:
1⃣ تخصیص فضای مناسب و تجهیزات به اعضای باشگاه به منظور اجرای تحقیقات و آزمایش های متعدد؛
2⃣ ایجاد ارتباط مناسب میان محققان، دانشجویان و علاقهمندان با متخصصین این عرصه به منظور ارتقاء سطح علمی اعضاء؛
3⃣ برگزاری جلسات دورهای با محورمعرفی و آموزش هوش مصنوعی، برای اعضای باشگاه و سایر علاقهمندان؛
4⃣ برگزاری کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف برای دانش آموزان و دانشجویان، با مربیگری اعضای هسته اصلی باشگاه؛
5⃣ انتشار اطلاعات و اخبار مرتبط با هوش مصنوعی، به منظور ارتقاء سطح دانش و اطلاعات عمومی.
🔹این باشگاه شامل یک هسته اصلی و چندین هسته فرعی میباشد. اعضای هسته اصلی عموما فارغالتحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشتههای مهندسی به ویژه مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی، علوم پایه، مترجمی و ... میباشند. اعضای هستههای فرعی را دانشآموزان، دانشجویان مقطع کارشناسی و سایر علاقهمندان به این رشته، تشکیل میدهند.
🔷بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) از دانش آموزان، دانشجویان، متخصصان، متقاضیان و علاقه مندان عزیز برای عضویت در این باشگاه دعوت بعمل می آورد.
📲 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آیدی تلگرام @AI_Robotic_Club
پیام دهید، یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس AI.Robotic.besadegh@gmail اقدام فرمایید.
🔹اطلاعات بیشتر درمورد هوش مصنوعی را با هشتگ #هوش_مصنوعی در کانال بخوانید:
👇👇👇👇
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
🔴 هوش مصنوعی
🔷 مروری بر آنچه مطالعه کردیم...
▪️باتوجه به اهمیتی که هوش مصنوعی در گسترش علوم و پیشبرد اهداف انسان در زمینه های مختلف دارد با بیان تاریخچه و اهداف پیدایش آن، معرفی مختصری از این دانش فراگیر ارائه دادیم(قسمت۱). با معرفی کاربردهای هوش مصنوعی و با اشاره به نتایج حضور آن در زمینههای مختلف از جمله: اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، صنعتی، کشاورزی و... گستردگی و فراگیر بودن این دانش را نشان دادیم(قسمت۲).
▪️اما مشاهده کردیم درکنار مزایای حضور پررنگ هوش مصنوعی در همهی جوانب زندگی، نگرانیِ ناشی از گسترش بیمحابای آن، اندیشمندان و محققان را به فکر وا داشته است؛ که با تحلیل اطلاعات در دسترس و شرایط پیشروی این دانش، می توان پاسخهایی برای این نگرانی یافت(قسمت۳و۴).
▪️در ادامه با اشاره به کاربردهای هوش مصنوعی در زمینههای مختلف،
گستردگی و قابلیتهای این رشته را بیشتر شناختیم برای نمونه: کاربردهای هوش مصنوعی در پزشکی، در تشخیص سرطان پستان و خون (قسمت ۵) و یا تشخیص زودهنگام بیماری آبسیاه یا گلوکوم(قسمت ۱۳)، کاربرد هوش مصنوعی در جامعه(قسمت ۷) و صنعت حمل و نقل(قسمت ۱۱) را مطالعه و تاثیر هوش مصنوعی در افزایش کارایی فعالیتهای مرتبط با آنها را مشاهده کردیم.
▪️همچنین ردپای حضور هوش مصنوعی را در ساخت خانههای هوشمند دنبال کردیم و با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در این زمینه آشنا شدیم(قسمت ۸). حضور هوش مصنوعی را در سیستم آموزشی نیز مشاهده و تاثیرات مثبت آن را مطالعه کردیم(قسمت ۱۰) و درنهایت به یک پرسش کلیدی پاسخ دادیم که افزایش آگاهی و دانش در این زمینه چه اهمیتی می تواند داشته باشد(قسمت ۹).
🔹امروزه اهمیت دانش هوش مصنوعی برکسی پوشیده نیست و مسئلهی اصلی، تلاش ما برای دسترسی بیشتر به این دانش و مجهز کردن خود و فرزندانمان به این ابزار علمی است.
🔹در ادامهی مطالب، گرایش های مختلف هوش مصنوعی را با زبانی ساده معرفی می کنیم و اطلاعاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.
#باشگاه_هوش_مصنوعی
#هوش_مصنوعی
زنگنه-کارشناس ربوکاپ بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
@besadegh1378
🔷 مروری بر آنچه مطالعه کردیم...
▪️باتوجه به اهمیتی که هوش مصنوعی در گسترش علوم و پیشبرد اهداف انسان در زمینه های مختلف دارد با بیان تاریخچه و اهداف پیدایش آن، معرفی مختصری از این دانش فراگیر ارائه دادیم(قسمت۱). با معرفی کاربردهای هوش مصنوعی و با اشاره به نتایج حضور آن در زمینههای مختلف از جمله: اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، صنعتی، کشاورزی و... گستردگی و فراگیر بودن این دانش را نشان دادیم(قسمت۲).
▪️اما مشاهده کردیم درکنار مزایای حضور پررنگ هوش مصنوعی در همهی جوانب زندگی، نگرانیِ ناشی از گسترش بیمحابای آن، اندیشمندان و محققان را به فکر وا داشته است؛ که با تحلیل اطلاعات در دسترس و شرایط پیشروی این دانش، می توان پاسخهایی برای این نگرانی یافت(قسمت۳و۴).
▪️در ادامه با اشاره به کاربردهای هوش مصنوعی در زمینههای مختلف،
گستردگی و قابلیتهای این رشته را بیشتر شناختیم برای نمونه: کاربردهای هوش مصنوعی در پزشکی، در تشخیص سرطان پستان و خون (قسمت ۵) و یا تشخیص زودهنگام بیماری آبسیاه یا گلوکوم(قسمت ۱۳)، کاربرد هوش مصنوعی در جامعه(قسمت ۷) و صنعت حمل و نقل(قسمت ۱۱) را مطالعه و تاثیر هوش مصنوعی در افزایش کارایی فعالیتهای مرتبط با آنها را مشاهده کردیم.
▪️همچنین ردپای حضور هوش مصنوعی را در ساخت خانههای هوشمند دنبال کردیم و با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در این زمینه آشنا شدیم(قسمت ۸). حضور هوش مصنوعی را در سیستم آموزشی نیز مشاهده و تاثیرات مثبت آن را مطالعه کردیم(قسمت ۱۰) و درنهایت به یک پرسش کلیدی پاسخ دادیم که افزایش آگاهی و دانش در این زمینه چه اهمیتی می تواند داشته باشد(قسمت ۹).
🔹امروزه اهمیت دانش هوش مصنوعی برکسی پوشیده نیست و مسئلهی اصلی، تلاش ما برای دسترسی بیشتر به این دانش و مجهز کردن خود و فرزندانمان به این ابزار علمی است.
🔹در ادامهی مطالب، گرایش های مختلف هوش مصنوعی را با زبانی ساده معرفی می کنیم و اطلاعاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.
#باشگاه_هوش_مصنوعی
#هوش_مصنوعی
زنگنه-کارشناس ربوکاپ بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
" تحقیر انتخاب رشته، پایانی بر دوران مدرسه:
یک سال دیگر هم با بیش از یک میلیون جوان شرکت کننده در کنکور سراسری گذشت. گذشته از تحملِ سال ها تحقیر و رقابت های ناسالم در طول دوران تحصیل اشان،این دانش آموزان جوان اینده ساز کشورمان با آخرین تیر ترکش نظام آموزشی متوسطه یعنی "انتخاب رشته" با مدرسه خداحافظی کردند.
در کدام جامعه پیشرفته ای دیده اید دانش آموزان کارنامه ای به دست ، گاه با چشم گریان و ناامید از همه چیز ، گاه با نگرانی و تردیدهای جانکاه و گاه خشمگین و سرخورده، بین این مرکز و آن مرکز مشاوره انتخاب رشته، تلو تلو خوران به دنبال یک نامعلوم سرگردان باشند و در برزخ هولناک بلاتکلیفی و تردید اسیر آیند؟
در کدام جامعه پیشرفته ای دیده اید که به جای اینکه برای جوانان سرشار از استعداد و توانمندی کشورشان بستر تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه اشان را فراهم کنند ، یک تکه کاغذ پاره به اسم کارنامه به دستشان بدهند و به این جوانان بینوا بگویند:
تو نمیتوانی این رشته را انتخاب کنی, تو فقط میتوانی آن رشته را انتخاب کنی. تو اصلا باید به فلان زیرگروه فکر همنکنی.
تعیین رشته در ایران یکی از بزرگترین تحقیرهای طول زندگی برای بسیاری از جوانان ما است و دکانی برای خود نمایی افرادی که فقط بعنوان کسب در آمد وارد کارزار با داوطلبین قبول شده در کنکور شده اند. وبه جیب خود فکر می کنند.
حس این که در واقع کارنامه کنکور به آن ها میگوید که طبق نمرات اشان ،آن ها لایق هیچ رشته و دانشگاهی به جز چند رشته و دانشگاه محدود نیستند، توان دنبال کردن علایق و ارزوهایشان را ندارند و باید سر تعظیم در برابر کارنامه ها فرود آورند حسی است که هر امید و انگیزه ای را در یک جوان هجده- بیست ساله نابود می کند. و بعضا کسانی که تعیین رشته می کنند به آن دامن می زنند.
تصور این که هر ساله و برای سال های سال آمال و آرزوهای ملیون ها جوان بدین گونه زیر چرخ بی رحم استبداد تعیین رشته به فنا رفته و می رود،عمق فاجعه را نشان خواهد داد.
و این روش انتخاب رشته خود یکی از عواملی است که علی رغم وجود ده ها میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در ایران، هیچ اتفاق خاص علمی و پژوهشی در این کشور رخ نمی دهد؛ نه اختراعی ، نه اکتشافی،نه نظریه ای و نه مکتب فکری.
وقتی با تحمیل و از سر ناچاری رشته ای را انتخاب میکنید که گاه تا پایان عمر زجرتان می دهد،چگونه میتوانید از آن اندیشمند و پژوهنده بیرون بیایید؟
آیا اصرار بر ادامه این روش انتخاب دانشجو یک عمل عامدانه برای تحقیر و تضعیف روحیه اراده انتخاب آزاد در جوانان است ؟ یا این تنها ناشی از فقر مدیریت است ؟ خود سئوال بزرگی است.
یک سال دیگر هم با بیش از یک میلیون جوان شرکت کننده در کنکور سراسری گذشت. گذشته از تحملِ سال ها تحقیر و رقابت های ناسالم در طول دوران تحصیل اشان،این دانش آموزان جوان اینده ساز کشورمان با آخرین تیر ترکش نظام آموزشی متوسطه یعنی "انتخاب رشته" با مدرسه خداحافظی کردند.
در کدام جامعه پیشرفته ای دیده اید دانش آموزان کارنامه ای به دست ، گاه با چشم گریان و ناامید از همه چیز ، گاه با نگرانی و تردیدهای جانکاه و گاه خشمگین و سرخورده، بین این مرکز و آن مرکز مشاوره انتخاب رشته، تلو تلو خوران به دنبال یک نامعلوم سرگردان باشند و در برزخ هولناک بلاتکلیفی و تردید اسیر آیند؟
در کدام جامعه پیشرفته ای دیده اید که به جای اینکه برای جوانان سرشار از استعداد و توانمندی کشورشان بستر تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه اشان را فراهم کنند ، یک تکه کاغذ پاره به اسم کارنامه به دستشان بدهند و به این جوانان بینوا بگویند:
تو نمیتوانی این رشته را انتخاب کنی, تو فقط میتوانی آن رشته را انتخاب کنی. تو اصلا باید به فلان زیرگروه فکر همنکنی.
تعیین رشته در ایران یکی از بزرگترین تحقیرهای طول زندگی برای بسیاری از جوانان ما است و دکانی برای خود نمایی افرادی که فقط بعنوان کسب در آمد وارد کارزار با داوطلبین قبول شده در کنکور شده اند. وبه جیب خود فکر می کنند.
حس این که در واقع کارنامه کنکور به آن ها میگوید که طبق نمرات اشان ،آن ها لایق هیچ رشته و دانشگاهی به جز چند رشته و دانشگاه محدود نیستند، توان دنبال کردن علایق و ارزوهایشان را ندارند و باید سر تعظیم در برابر کارنامه ها فرود آورند حسی است که هر امید و انگیزه ای را در یک جوان هجده- بیست ساله نابود می کند. و بعضا کسانی که تعیین رشته می کنند به آن دامن می زنند.
تصور این که هر ساله و برای سال های سال آمال و آرزوهای ملیون ها جوان بدین گونه زیر چرخ بی رحم استبداد تعیین رشته به فنا رفته و می رود،عمق فاجعه را نشان خواهد داد.
و این روش انتخاب رشته خود یکی از عواملی است که علی رغم وجود ده ها میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در ایران، هیچ اتفاق خاص علمی و پژوهشی در این کشور رخ نمی دهد؛ نه اختراعی ، نه اکتشافی،نه نظریه ای و نه مکتب فکری.
وقتی با تحمیل و از سر ناچاری رشته ای را انتخاب میکنید که گاه تا پایان عمر زجرتان می دهد،چگونه میتوانید از آن اندیشمند و پژوهنده بیرون بیایید؟
آیا اصرار بر ادامه این روش انتخاب دانشجو یک عمل عامدانه برای تحقیر و تضعیف روحیه اراده انتخاب آزاد در جوانان است ؟ یا این تنها ناشی از فقر مدیریت است ؟ خود سئوال بزرگی است.
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری نشان دهنده عدم تعادل توزیع دانش آموزان در رشته های مختلف است. تعداد کم داوطلبین رشته ریاضی, انسانی و هنر و هجوم به رشته تجربی در آینده علمی و فنی و فرهنگی جامعه ایران تاثیرات جدی خواهد داشت.
وجود تعداد کم داوطلبین رشته ریاضی به این معناست که شانس قبولی حتی برای ضعیف ترین دانش آموزان این رشته بسیار بیشتر از قبولی یک دانش آموز خوب رشته تجربی خواهد بود. و این سطح علمی و فنی دانش آموختگان زیر گروه رشته های ریاضی مانند مهندسی و علوم پایه را بسیار پایین می اورد.
هجوم به رشته تجربی تنها و تنها برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی نشان از عدم واقع بینی و رویاپروری جوانان و یا خانواده ای آن ها دارد.
عدم وجود دستگاه های نظارتی و مشاوره ای شایسته در بخش دولتی و خصوصی برای هدایت صحیح دانش آموزان و نبود ساز و کار مناسب جهت کنترل تعداد ورودی رشته های مختلف برحسب نیاز و مصالح کشور به این بحران دامن زده است.
وجود تعداد کم داوطلبین رشته ریاضی به این معناست که شانس قبولی حتی برای ضعیف ترین دانش آموزان این رشته بسیار بیشتر از قبولی یک دانش آموز خوب رشته تجربی خواهد بود. و این سطح علمی و فنی دانش آموختگان زیر گروه رشته های ریاضی مانند مهندسی و علوم پایه را بسیار پایین می اورد.
هجوم به رشته تجربی تنها و تنها برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی نشان از عدم واقع بینی و رویاپروری جوانان و یا خانواده ای آن ها دارد.
عدم وجود دستگاه های نظارتی و مشاوره ای شایسته در بخش دولتی و خصوصی برای هدایت صحیح دانش آموزان و نبود ساز و کار مناسب جهت کنترل تعداد ورودی رشته های مختلف برحسب نیاز و مصالح کشور به این بحران دامن زده است.
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
📢معرفی برخی از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۸
مدارس بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🎯رتبههای برتر کنکور سراسری ۹۸
که تاکنون اعلام شده است به ترتیب زیر است؛ سایر رتبهها متعاقبا اعلام میگردد.
✅رشته تجربی:
زهرا وکیلی رتبه ۳۸
امین ملکی رتبه ۹۴
ریحانه سالاروند رتبه ۱۱۰
علی حامدیان رتبه ۱۶۶
علی طاهرزاده رتبه ۲۵۹
محسن برزو رتبه ۳۰۰
فاطمه وشوشادی رتبه ۳۰۱
زهراخورسندی رتبه ۶۹۷
رادین اطیابی رتبه ۷۷۹
فاطمه غدیری رتبه ۹۴۶
مطهره آزادمنش رتبه ۹۶۱
✅رشته ریاضی:
فاطمه عبدالرحمن رتبه ۲۶۰
سید علی حسن زاده رتبه ۳۸۵
سپهر خدادادی رتبه ۶۳۲
شایان رزمی رتبه ۷۱۷
✅زهرا صفری رتبه ۶۴ کنکور هنر
💐با عرض تبریک به دانش آموزان برتر و کادر آموزشی، اجرایی و مدیران مدارس که تلاش این عزیزان در موفقیت دانشآموزان نقش بهسزایی داشته است.
با آرزوی موفقیت برای دانشآموزان در مقاطع بالاتر.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🔵بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
@besadegh1378
مدارس بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🎯رتبههای برتر کنکور سراسری ۹۸
که تاکنون اعلام شده است به ترتیب زیر است؛ سایر رتبهها متعاقبا اعلام میگردد.
✅رشته تجربی:
زهرا وکیلی رتبه ۳۸
امین ملکی رتبه ۹۴
ریحانه سالاروند رتبه ۱۱۰
علی حامدیان رتبه ۱۶۶
علی طاهرزاده رتبه ۲۵۹
محسن برزو رتبه ۳۰۰
فاطمه وشوشادی رتبه ۳۰۱
زهراخورسندی رتبه ۶۹۷
رادین اطیابی رتبه ۷۷۹
فاطمه غدیری رتبه ۹۴۶
مطهره آزادمنش رتبه ۹۶۱
✅رشته ریاضی:
فاطمه عبدالرحمن رتبه ۲۶۰
سید علی حسن زاده رتبه ۳۸۵
سپهر خدادادی رتبه ۶۳۲
شایان رزمی رتبه ۷۱۷
✅زهرا صفری رتبه ۶۴ کنکور هنر
💐با عرض تبریک به دانش آموزان برتر و کادر آموزشی، اجرایی و مدیران مدارس که تلاش این عزیزان در موفقیت دانشآموزان نقش بهسزایی داشته است.
با آرزوی موفقیت برای دانشآموزان در مقاطع بالاتر.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🔵بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎬مروری بر هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش
غرفه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
با تشکر و قدردانی از تلاش و همراهی همکاران گرامی در برپایی موفق غرفه بنیاد
🌺🌺🌺🌺🌺
@besadegh1378
غرفه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)
با تشکر و قدردانی از تلاش و همراهی همکاران گرامی در برپایی موفق غرفه بنیاد
🌺🌺🌺🌺🌺
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
🔵 بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) برگزار مینماید:
(ویژه برنامه ی محرم)
فراخوان مسابقهی عکاسی #عصر_پریشانی
موضوعات:
اخلاق، اندیشه، قرن معاصر، جامعه، معنویت، هویت شهری، هویت فردی، آیینهای مذهبی
آخرین مهلت ارسال آثار:
۱۲شهریور ۹۸
🔷شرکت برای عموم آزاد است.
ایمیل جهت ارسال آثار:
[email protected]
آییننامهی مسابقهی عکاسی👇👇
@besadegh1378
(ویژه برنامه ی محرم)
فراخوان مسابقهی عکاسی #عصر_پریشانی
موضوعات:
اخلاق، اندیشه، قرن معاصر، جامعه، معنویت، هویت شهری، هویت فردی، آیینهای مذهبی
آخرین مهلت ارسال آثار:
۱۲شهریور ۹۸
🔷شرکت برای عموم آزاد است.
ایمیل جهت ارسال آثار:
[email protected]
آییننامهی مسابقهی عکاسی👇👇
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
🔵 بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) برگزار مینماید:
(ویژه برنامه محرم)
فراخوان مسابقهی متننویسی #عصر_پریشانی
موضوعات:
اخلاق، اندیشه، قرن معاصر، جامعه، معنویت، هویت شهری، هویت فردی، آیینهای مذهبی
آخرین مهلت ارسال آثار:
۱۲شهریور ۹۸
🔷 شرکت برای عموم آزاد است.
ایمیل جهت ارسال آثار:
[email protected]
آییننامهی مسابقه متننویسی👇👇
@besadegh1378
(ویژه برنامه محرم)
فراخوان مسابقهی متننویسی #عصر_پریشانی
موضوعات:
اخلاق، اندیشه، قرن معاصر، جامعه، معنویت، هویت شهری، هویت فردی، آیینهای مذهبی
آخرین مهلت ارسال آثار:
۱۲شهریور ۹۸
🔷 شرکت برای عموم آزاد است.
ایمیل جهت ارسال آثار:
[email protected]
آییننامهی مسابقه متننویسی👇👇
@besadegh1378
Forwarded from بنیاد فرهنگی، آموزشی امام صادق (ع)
سومین جلسه ی شورای پروژه مهر جهت بهبود و آماده سازی دبیرستان برای شروع سال تحصیلی جدید در تاریخ 98/6/6 با حضور کادر اداری دبیرستان برگزار گردید .
#جلسه_اولیا_و_مربیان
اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت اولیا دانش آموزان پایه دهم (ورودی سال 98-99) روز سه شنبه 98/6/12 ساعت 17 در محل سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه امام صادق (ع) دوره دوم برگزار می گردد.
حضور شما ولی محترم به جهت آشنایی بیشتر و بهتر با مجموعه و هم امضای رضایت نامه اردوی یک روزه اول سال در این جلسه الزامی می باشد .
دبیرستان پسرانه امام صادق (ع) دوره دوم
اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت اولیا دانش آموزان پایه دهم (ورودی سال 98-99) روز سه شنبه 98/6/12 ساعت 17 در محل سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه امام صادق (ع) دوره دوم برگزار می گردد.
حضور شما ولی محترم به جهت آشنایی بیشتر و بهتر با مجموعه و هم امضای رضایت نامه اردوی یک روزه اول سال در این جلسه الزامی می باشد .
دبیرستان پسرانه امام صادق (ع) دوره دوم